Ineva har siden medio 2021 været tilknyttet projektet ’Ledelse af elevers læring og trivsel’, som indledningsvist blev igangsat på alle folkeskoler i Holbæk Kommune – undervejs er enkelte dog faldet... read more →
Projektets udgangspunkt er, at Odense Kommune ønsker at formilde viden om STEM-orienterede erhvervsuddannelser til de 18-24-årige via STEM-teknologier – blandt andet ved brug af robotter, Virtual Reality og andre interaktive... read more →
I maj 2021 indgik regeringen og et bredt flertal en politisk aftale om en samlet indsats for elever og studerende med funktionsnedsættelser på både ungdomsuddannelser og videregående uddannelser. DCUM har i... read more →
Ineva har gennemført en evaluering af Folketingets ’Politiker for en dag’ – et interaktivt rollespil på Christiansborg for skolernes ældste klasser. Formålet med undersøgelsen var at afdække hvilken efterspørgsel, der... read more →
I foråret 2021 gennemførte Ineva en evaluering af Det nationale videncenter for rehabilitering og palliation – REHPA – op imod REHPAs strategi 2025. REHPAs grundlæggende mission er at samle, skabe... read more →