Lars er en af Inevas kvantitative hjerner og arbejder med alle aspekter af de kvantitative undersøgelser Ineva gennemfører, både i arbejdet med at udarbejde spørgeskemaerne, så de indfanger den relevante viden, og efterfølgende lave de statistiske analyser. Lars' store passion og optagethed er at finde meningen bag tallene, så de kan fortælle andet og mere, end det der umiddelbart viser sig.
Udover den kvantitative kompetence, har Lars i mange år arbejdet med analyser af adfærd på nettet, og bidrager dermed med specialviden, når evalueringerne kræver et digitalt indblik, herunder analyse af hjemmeside og online kampagner.
Lars er cand. merc. i Markedsøkonomi fra Handelshøjskolen i Aarhus og har foruden sit virke i Ineva en sidebeskæftigelse med at understøtte virksomheder i online markedsføring.
Lars ...
har helt utrolig dårlig stedsans, hvilket engang har bragt ham til Aalborg i stedet for Kolding
har haft en kortvarig karriere som DJ og filmproducent
elsker at renovere huse og alt elektrisk værktøj!
Ineva - Viden til udvikling bruger cookies til at indsamle statistik som kan bruges til at forbedre brugeroplevelsen på siden. Læs mere.