Amalie T. Agerbæk

Chefkonsulent
28 83 50 62

Amalie Agerbæk er chefkonsulent i Ineva 

Amalie har gennemført en lang række evalueringsopgaver og kompetenceudviklingsforløb blandt andet i kulturforvaltning, dagtilbud, skoleregi, arbejdsmarkedsafdelinger og foreninger. Amalie har et skarpt analytisk blik og forståelse for den virkelighed, som udspiller sig både i det politiske system og i hverdagen. Amalie har derudover faciliteret en række processer i forbindelse med forskellige udviklingsprojekter. Amalie er drevet af ønsket om den gode kunderelation og et brugbart og omsætteligt resultat i den enkelte opgave.   

Amalie er en indlevende og nærværende underviser, der er i stand til at knytte deltagernes udfordringer og optagetheder med det teoretiske og metodiske stof, så evaluering kan integreres på meningsfuld vis i en allerede eksisterende praksis.  

Derudover arbejder Amalie med kommunikation og branding af Ineva og skrev i sommeren 2015 speciale om corporate og online branding i konsulentkonteksten.     

Amalie er cand. mag i Medievidenskab og med sig fra medievidenskaben bringer Amalie elementer fra både humaniora og samfundsvidenskab. Den medievidenskabelige baggrund betyder således, at Amalie har beskæftiget sig med at analysere mediegenrer, fortolke tekster og arbejde med sociologi, etnografi og livsstilsanalyse. Medievidenskaben indeholder ligeledes samfundsvidenskabelige discipliner som virksomhedsforståelse og organisationsanalyse og forskellige forskningsområder som globaliseringsteori, ny og ældre medieteori og netværksteori. Alle delelementer, som omsættes relevant i evalueringsarbejdet og som giver en interessant kombination af to fagfelter.  

https://ineva.dk/sites/default/files/styles/personer_top/public/Amalie.jpg?itok=q8iHCb8r

Amalie ...

kan teksten til alle 'venter på far'-sange 

elsker tv-programmet "say yes to the dress" - en reportageserie, som foregår i en brudesalon i USA

har engang været med i en musikvideo